نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی برای همیشه دفن شد

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی برای همیشه دفن شد و حماقتی که دشمن در جنایت بی‌سابقه خود رقم زد آنچنان خشم دنیای اسلام را برانگیخت که دیگر کسی جرات رابطه با این جلاد را ندارد.
کد خبر: ۶۳۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ - 18November 2023

عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی برای همیشه دفن شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه  امروز در تجمع حمایت از کودکان غزه که امروز در مقابل مسجد جامع کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: اسراییل ظالم مستکبری است که جز با جنایت صبحش شب نمی‌شود، ظالمی که زنان و کودکان و انسان‌های بیگناه را به خاک و خون می کشد، بیمارستان ها را بر سر مجروهان ویران می‌کند، مسیر اکسیژن و لوله آب بیمارستان را نابود می‌کند تا مجروحان در بیمارستان را به شهادت برساند.

وی اضافه کرد: آنچه که در این روزها رخ داده یک حادثه بزرگ تاریخی است که آیندگان راجع آن صحبت‌های زیادی خواهند کرد و در وصف شجاعت این مردم مظلوم، تاریخ آنها را به عظمت یادخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی باطل کننده جادوی بزرگترین توطئه استکبار در دوران بود که تصمیم داشتند بر اساس خیالات گذشته اسراییل از نیل تا فرات را تشکیل دهند.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهونیستی در طول دوران قرار بود ۲ میلیون یهودی جدید را به فسطین اشغالی منتقل کند، روابط خود را با برخی از کشورهای اسلامی برقرار کند، در مسجد القصی معبد برپا کند و مردم غزه و کرانه باختری را به مصر و اردن کوچ دهند و برای همیشه فلسطین را در اختیار بگیرند.

وی افزود: اینها برنامه ریزی رژیم صهوینستی و کشورهای غربی بود که با پول کشورهای اسلامی منطقه همه این توطئه های بزرگ که همچون خنجری در قلب اسلام بود اجرا شود و راه برعالم اسلام در مقابل صهیونیسم ببند اما ناگهان آنچه که دشمن در طی ۷۵ سال با خرج هفت هزار میلیارد دلار برای تحقق اسراییل بین نیل و فرات در پی آن بود حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و سپاه اسلام از منطقه مقاومت این توطئه ها را باطل کرد و دشمان را ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره ناکامی دوباره دشمن در ایجاد توطئه های جدید در زمان بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این بار فرزندان معنوی امام و رهبر مانند خود حاج قاسم با همان درایت با یک طراحی دقیق در یک عملیات سری که ۶ شبکه جاسوسی دشمن نتوانست آن را بفهمند و به یکباره تمام توطئه های بزرگی که دشمن برای آن سرمایه گذاری کرد ابطال کردند.

وی مدیریت میدان نبرد را در دست گروه های جهاد اسلامی و حماس دانست و افزود: مدیریت میدان نبرد ۱۰۰ درصد در دست حماس و جهاد اسلامی است و بعد از بمباران‌های مردم بی‌گناه مبارزان شجاع حماس منتظر دشمن ترسو بودند تا در میدان حضور پیدا کنند. آنجاست که مردان خدا حرف برای گفتن دارند و اکنون که دشمن وارد نوار غزه شده سانسور رسانه ایی اجازه انتشار تلفات صهیونیست ها را نمی دهد و جنازه‌ها را تحویل خانواده ها نمی‌دهد.

حجت الاسلام غفوری دشمن را شکست خورده عنوان کرد و گفت: تلفات رژیم صهیونستی در ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده و از درون فرو ریخته و انسجام را در همه عرصه‌ها از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: روزانه یک میلیارد دلار هزینه جنگ برای صهونیست هاست که توان ادامه جنگ به صورت فرسایشی ندارند. تمام کارخانه ها را تعطیل کرند و همه را به میدان آورده اند و عملا همه چیز را تعطیل کرده اند چون ۶۵ درصد ارتش اسراییل نیروهای احتیاطی اند.

وی گفت: عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی برای همیشه دفن شد و حماقتی که دشمن در جنایت بی‌سابقه خود رقم زد آنچنان خشم دنیای اسلام را برانگیخت که دیگر کسی جرات رابطه با این جلاد را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن گفت: دشمن برای اینکه جای قاتل و شهید را عوض کنند دست به جنگ رسانه ای زده اند و می خواهند قاتل ۵ هزار کودک را مظلوم جلوه دهند و ملتی که بیش از سه هزار شهید مظلوم غزه زیر آوار ها مانده اند گناهکار جلوه دهند.

وی در پایان گفت: به فضل خدا پیروزی ملت فلسطین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد و ملت ما به همراه ملت های مظلوم منطقه به امامت امام المسلمین در قدس نماز خواهیم خواند و سجده شکر به جا خواهیم آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار