مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان

روانشاد از ارسال ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان خبر داد و گفت: آیین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان ۲۱ آبان‌ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۲۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ - 08November 2023

ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز (چهارشنبه) با اشاره به ارسال ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، اظهار داشت: از این تعداد شش اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله، ۳۸ تیتر، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه‌آرایی و ۲ کلیپ است.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان ۲۱ آبان‌ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: این دوره متفاوت‌تر از جشنواره‌های پیشین است و از ظرفیت خبرنگاران در جهاد تبیین استفاده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اصحاب رسانه، عنوان کرد: از خبرنگاران ایثارگر و رزمندۀ این استان و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند، تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای سیاست و برنامه‌های کلی دولت برای فرزندآوری و جوانی جمعیت، از خبرنگاران لرستان که طی سال‌های ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج کرده‌اند و یا صاحب فرزند سوم شده‌اند، تجلیل می‌شود.

روانشاد با محکوم‌کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت: برنامه‌های جنبی رسانه‌ای و محتوایی با محوریت این موضوع از جمله محور‌های اختتامیه جشنواره مطبوعات لرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار