مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

شکست جبهه باطل در حال وقوع است/ شاهد روسیاهی تمامی مدعیان حقوق بشر هستیم

حجت الاسلام رستمی گفت: تمامی این رویداد‌ها و فروپاشی‌های رژیم صهیونیستی فقط در برابر ضرب شست کوچکی از سوی مقاومت است و اگر قرار باشد که تمام توان قدرت مقاومت به میدان بیاید ماجرا چیز دیگری خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 30October 2023
شکست جبهه باطل در حال وقوع است/ شاهد روسیاهی تمامی مدعیان حقوق بشر هستیمبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در همایش «غزه نماد مقاومت و بیداری» اظهار داشت: جبهه اسرائیل از همه نظر همچون سلاح، امنیت و مجامع بین المللی از همه نوع حمایت و پشتیبانی‌هایی برخوردار است. اما آن چیزی که در میدان مشاهده می کنیم و در حال وقوع است شکست باطل است.
 
رستمی افزود: نتایج و برتری های میدان جنگ آنقدر به نفع مقاومت فلسطین است که مدیریت جنگ اکنون در دستان آمریکا است زیرا اسرائیل ناتوان از اداره جنگ است.
 
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: در حوزه دیگر نیز شاهد هستیم که مدیریت آوارگان صهیونیست در دستان کشور آلمان است. در حقیقت کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه در حال حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: تمامی این رویدادها و فروپاشی‌های رژیم صهیونیستی فقط در برابر ضرب شست کوچکی از سوی مقاومت است و اگر قرار باشد که تمام توان قدرت مقاومت به میدان بیاید ماجرا چیز دیگری خواهد شد.
 
رستمی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که تمامی مدعیان حقوق بشر و تمامی مدعیان عالم رو سیاه شده‌اند. اما در آن سوی دنیا شاهد رویدادها و اتفاق‌هایی در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا هستیم که از جنس اتفاقات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار