دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

معرفی شهدای لبنانی طوفان‌ الاقصی/ لقب سید حسن نصرالله به شهدای عملیات اخیر+ تصاویر

حزب‌الله لبنان از زمان اشغال لبنان به دست رژیم صهیونیستی و زمانی که این رژیم بخشی از خاک لبنان را اشغال کرد با جانفشانی رزمندگان و مقاومت و زنان و مردانش توانست بخش‌های اشغال‌شده را پس بگیرد و خطی پدافندی را در مرز جنوبی لبنان، جایی که هم‌مرزم با سرزمین‌های اشغالی است ایجاد کند.
کد خبر: ۶۲۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ - 27October 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان از زمان اشغال لبنان به دست رژیم صهیونیستی و زمانی که این رژیم بخشی از خاک لبنان را اشغال کرد با جانفشانی رزمندگان و مقاومت و زنان و مردانش توانست بخش‌های اشغال‌شده را پس بگیرد و خطی پدافندی را در مرز جنوبی لبنان، جایی که هم‌مرزم با سرزمین‌های اشغالی است ایجاد کند.

در تمام سال‌های اشغال سرزمین فلسطین بار‌ها رژیم صهیونیستی دست به حملاتی علیه نیرو‌های مقاومت در مرز لبنان زده است. در دهه‌های اخیر حملات رژیم صهیونیستی با دفاع جانانه مقاومت رو به رو شد و به شکست آنان انجامید. حزب الله که حالا به یکی از بازو‌های قدرتمند مقاومت در مرز با سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده یکی از کابوس‌های این رژیم است. حزب‌اللهی که توانست در جنگ سوریه نیز با اقتدار در مقابل داعش و النصره بایستد و عملیات‌های مهمی را در دفاع از حرم آل الله طرح‌ریزی و اجرا کند در حالی که شهدای زیادی در راه دفاع از حرم عمه سادات تقدیم اسلام کرد. در لبنان شهدای جنگ سوریه به شهدای «دفاع مقدس» معروف هستند.

شهدای لبنانی درگیری با رژیم صهیونیستی شهدای آزادی قدس شدند

در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مرز‌های لبنان که در نتیجه عصبانیت این رژیم از عملیات «طوفان الاقصی» حماس و شمار بالای تلفات نظامیان این رژیم بوده است تعداد از رزمندگان مقاومت حزب الله لبنان به شهادت رسیدند. در نتیجه این حملات و دفاع حزب الله لبنان از ابتدای درگیری‌ها تاکنون ۳۹ رزمنده حزب الله به شهادت رسیده اند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در نامه‌ای به مجموعه‌های رسانه‌ای حزب‌الله اعلام کرد شهدای حزب‌الله که از ۷ اکتبر در نبرد با صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، به عنوان شهدای راه قدس (شهداء على طریق القدس) معرفی شوند.

شهدای لبنانی درگیری با رژیم صهیونیستی شهدای آزادی قدس شدند

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار