با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش صورت گرفت؛

نصب پل شناور دهستان عنافچه توسط مهندسی رزمی ارتش

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این پل ۱۶۴ متر طول دارد گفت: ۲۲ صفحه برای پل شناور در نظر گرفته شده که هم‌اکنون کار مونتاژ و اتصال قطعات در حال انجام است.
کد خبر: ۶۲۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ - 13October 2023

نصب پل شناور دهستان عنافچه توسط مهندسی رزمی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «سید حسین فرقانی» فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش امروز در جمع خبرنگاران از نصب مجدد پل شناور برای اهالی دهستان عنافچه از توابع شهرستان باوی به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اظهار داشت: این پل شناور تا 24 ساعت آینده به صورت کامل نصب و بر روی رودخانه کارون قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به دستور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به مردم عنافچه و تسهیل در تردد اهالی، فرآیند نصب مجدد پل شناور این منطقه از سوی گروه ۴۲۲ مهندسی آغاز شده است.

سرهنگ فرقانی با بیان اینکه احداث یک رشته پل شناور، ارتباط ۲ طرف رودخانه را دوباره برقرار می‌‌کند، گفت: بامداد روزگذشته ستون سنگین خودرویی در محل نصب پل مستقر شد و متخصصان گروه ۴۲۲ نیز برای انجام عملیات نصب در محل حضور یافتند.

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این پل ۱۶۴ متر طول دارد توضیح داد: ۲۲ صفحه برای پل شناور در نظر گرفته شده که هم‌اکنون کار مونتاژ و اتصال قطعات در حال انجام است.

وی با اشاره به وضعیت گرما و شرجی در منطقه عنافچه بیان کرد: باتوجه به این شرایط، ارتش تمام تلاش خود را برای انجام یک روزه فرآیند نصب پل به‌کار بسته است.

سرهنگ فرقانی ادامه داد: اگر کار اتصال به پایان برسد پل روی آب قرار می‌گیرد و مردم شریف عنافچه می‌توانند فردا (شنبه) از این پل تردد و هدیه فرمانده نیروی زمینی ارتش را از ما بپذیرند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار