مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

نخستین آمران به معروف جامعه، شهدای گرانقدر بودند

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف بررسی فعالیت‌های این شورا برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 08October 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شورای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه با حضور اعضا و به ریاست «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات ستاد استان تشکیل جلسه داد.

نخستین آمران به معروف جامعه، شهدای گرانقدر بودند

در این نشست که با هدف بررسی اقدامات و فعالیت‌های ۶ ماهه این شورا برگزار شد، شهیدی مدیرکل بنیاد استان در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده در راستای معنویت بخشی هر چه بیشتر به فضای این نهاد مقدس اظهار داشت: پرداختن به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر نیاز به استمرار و پیگیری مداوم دارد. چرا که اگر موضوعی را پیگیری نکنیم شامل مرور زمان شده و فراموش می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان گفت: امربه معروف به معنای بازداشتن از کار‌های نامتعارف و ناپسند و تشویق دیگران به کار‌های خوب و پسندیده است و لذا کسانی که در این مسیر گام برمی دارند می‌بایست خود با عمل به کار‌های نیک، الگو و سرمشق دیگران در این مسیر باشند.

وی با اشاره به اینکه نماد و الگوی آمرین به معروف شهدای گرانقدر هستند افزود: اگر همچون شهدای والامقام در تذکرات لسانی توانستیم با جسارت تمام عمل کرده و برای سلامت و معنویت هر چه بیشتر جامعه شهامت لازم را از خود نشان دهیم، آنگاه می‌توانیم به عنوان یک عامل و یک آمر به معروف در جامعه اقدام کرده و دیگران را نیز در این خصوص راهنمایی کنیم.

در ادامه این نشست جعفری رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد کرمانشاه به ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه این شورا در سال جاری پرداخت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها