استاندار سمنان:

توفیق پلیس در خدمتگزاری نتیجه قانون‌مداری شهروندان است

«هاشمی» گفت: خدمتگزاری به نحو مطلوب در گروه قانون‌مداری شهروندان و توفیق پلیس در خدمتگزاری نیز نتیجه قانون‌مداری شهروندان است.
کد خبر: ۶۲۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ - 07October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: خدمتگزاری به نحو مطلوب در گروه قانون‌مداری شهروندان و توفیق پلیس در خدمتگزاری نیز نتیجه قانون‌مداری شهروندان است.

این مسئول ادامه داد: شهروند قانون مدار نماد انضباط اجتماعی در جامعه و پشتیبان پلیس در خدمتگزاری است.

وی اضافه کرد: انتخاب بخش اول این شعار یعنی «شهروند قانون‌مدار» نشانه اهمیت و میزان تاثیرگذاری قانون‌مداری، پایبندی به قانون و آشنایی شهروندان به قوانین، مقررات و حقوق خودشان در جامعه است و این مفهوم را منتقل می کند که میزان رعایت قانون چقدر در تامین و برقراری نظم و امنیت اثرگذار است.

استاندار سمنان گفت: مردم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و دیگر نیروهای مسلح در برقراری امنیت هستند و به خوبی می‌دانند امنیت امروز مرهون تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌های این افراد است.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن و امنیت ایران اسلامی متذکر شد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاشگران عرصه نظم و امنیت قدردانی شود؛ چرا که این نیروها در تمام صحنه‌ها و حوادث اجتماعی و امنیتی حضور به موقع و مستمر دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار