با صدور پیامی خطاب به فرمانده انتظامی کشور؛

سردار «کارگر» فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا و ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌های بزرگ و امنیت آفرین فراجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 04October 2023

سردار کارگر هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا و ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه سازی‌های بزرگ و امنیت آفرین فراجا را به سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام فرا رسیدن هفته فراجا و ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌های بزرگ و امنیت‌آفرین فراجا را به جنابعالی، آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان فداکار آن مجموعه خدمتگزار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا اقتدار امروز فراجا و اشراف و تسلط آن بر تهدیدات متنوع و هوشمندسازی و پایداری امنیت داخلی و عمومی که با مشارکت مردمی و همراهی سایر نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی ـ اطلاعاتی کشور به ثمر رسیده، نمایانگر تصویری قدرتمند و افتخارآمیز از پلیسی هوشمند، توانا، قاطع و باصلابت در میدان است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران انتظامی و قدردانی از تلاش‌های قابل تحسین پلیس مکتبی و انقلابی در امتداد مسیر شهدای والامقام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، استمرار افتخارآفرینی آن مجموعه جان‌برکف، مومن و ولایتمدار تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و تبعیت از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار