مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

توانایی برقراری ارتباط موثر با جوانان از لوازم تبلیغات دینی است

حجت‌الاسلام «فوقی» گفت: یکی از مهمترین نیازهای مبلغان دینی در شرایط کنونی، توانایی برقراری ارتباط موثر با جوانان است و اگر این مهم محقق شود، بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ - 26September 2023

توانایی برقراری ارتباط موثر با جوانان، از لوازم تبلیغات دینی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «مهدی فوقی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز (سه شنبه) در همایش بزرگ مبلغان و مدیران اداره های تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مشهد اردهال اظهار داشت: ما به عنوان مبلغ دینی که کار تبلیغی می کنیم، باید بدانیم که پا جا پای چه کسانی نهاده ایم؛ ما پا جا پای انبیای الهی گذاشته ایم و این کار عظیم مختصات خاص خود را می طلبد.

وی افزود: اگر لسان قوم را بشناسیم و بر این مبنا حرکت کنیم، موفق خواهیم بود؛ وگرنه در کار خود موفق نمی شویم. امروز جریانی با راحت ترین وسیله ها علیه ارزش های دینی ازجمله حجاب کار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: بعد از وفات پیامبر (ص) عده ای گفتند «حسبنا کتاب الله» و حضرت زهرا (س) در خطبه فدک با همین منطق با آن‌ها صحبت کرد، بیش از ۲۰ آیه در این خطبه توسط ایشان اشاره شد؛ لذا باید بدانیم منطق امروز صحبت با جوانان چیست.

حجت الاسلام فوقی گفت: تکریم جوان از راه های ارتباط است و یک روحانی و مبلغ دینی می تواند ارتباط خوب با جوانان برقرا کرده و آن‌ها را جذب کند،. دشمن روحانیان را هدف گرفته و این افتخاری برای ماست. ما به عنوان مبلغ دینی باید روش ارتباط با جوان را بیاموزیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری ایجاد ارتباط منطقی با نسل کنونی را هدف‌گذاری کرده اند. باید به جوان احترام گذاشت و به وی مسوولیت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار