کارشناس مسائل سیاسی:

هدف از شعار «زن، زندگی، آزادی»، حذف حیا و عفت زن مسلمان است

«فضلی» گفت: در جنگ نرم، دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال حذف حیا و عفت زن مسلمان بوده و حجاب را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۶۱۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ - 24September 2023

هدف از شعار «زن، زندگی، آزادی»، حذف حیا و عفت زن مسلمان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «حسن فضلی» کارشناس مسائل سیاسی، شامگاه شنبه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جلسه توجیهی با موضوع «تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس» که با حضور کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان، در محل سالن کنفرانس موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور برگزار شد، با بیان اینکه نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، برجسته و محوری بود، اظهار داشت: ایثارگری‌های شیر زنان ایران اسلامی در پشتیبانی جنگ، امدادگری و همچنین تشویق همسران و فرزندان جوان‌شان به جنگ و جهاد در پیروزی سپاه اسلام در دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

فضلی از مهم‌ترین جلوه‌های حضور بانوان ایرانی در دفاع مقدس را نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم‌آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ دانست و ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های خودجوش زنان در دوران دفاع مقدس، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تلاش در راستای تهیه اقلام پرمصرف و ضروری و سایر مایحتاج جبهه‌ها بود.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با تاسی از حضرت زینب (س) در دشت کربلا حماسه بزرگی رقم زدند، گفت: یک انسان چقدر باید بزرگ باشد که دو یا سه فرزند خود را برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کند.

فضلی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال حذف حیا و عفت زن مسلمان بوده و حجاب را نشانه گرفته است، افزود: امروز دشمنان در جنگ نرم و سایبری علیه ایران اسلامی، نهاد خانواده را نیز نشانه گرفته‌اند که در این زمینه مادران پاکدامن باید با مسائل اعتقادی و مذهبی اقدام به تربیت فرزندان کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار