رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران

سرهنگ «جهانتاب» از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت شش صبح سوم مهر در محور‌های مواصلاتی استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 21September 2023

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «یدالله جهانتاب» رئیس پلیس راه استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت شش صبح دوشنبه سوم مهر در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز از امروز تا ساعت شش صبح روز دوشنبه سوم مهر در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز‌ها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه یکم، دوم، سوم و چهارم مهر از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور و فردا جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهر از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران محدودیت یک طرفه مقطعی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور و شنبه یک مهر به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب به اجرای محدودیت‌ها تردد در محور فیرزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائمشهر ممنوع می‌باشد.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار