یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی

فراخوان‌ها جواب داد؛ چه غوغایی شده بود در مشهد

آری ۲۵ شهریور فراخوان بچه انقلابی‌ها بی هیچ شبکه و رسانه‌ای در ماهواره‌های جهانی جواب داد و در شهر امام رضا علیه‌السلام غوغایی به پا بود.
کد خبر: ۶۱۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ - 17September 2023

فراخوان‌ها جواب داد/ چه غوغایی شده بود در مشهدگروه استان‌های دفاع‌پرس - سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ مدت‌هاست که رسانه‌های معاند که بیشترین ضربه‌ها را طی چند سال اخیر از جمهوری اسلامی ایران خورده بودند، تلاش کردند که به بهانه سالگرد «مهسا امینی» دوباره فضای کشور را ملتهب کنند.

خیلی برایشان گران تمام شده بود که چندی پیش فراخوان بچه حزب‌اللهی‌ها در اربعین جواب داده بود و امسال شاهد حضور بی‌نظیر مردم ایران و دیگر کشورهای منطقه در این رویداد بزرگ معنوی بودیم.

برایشان سخت بود که خیلی از جوانان اغفال شده در ناهنجاری‌های اخیر به اشتباهشان اعتراف کردند و اذعان داشتند که فریب رسانه‌های ماهواره‌ای را خوردند.

تحمل ندارند که ببینند مردم شهرها و روستاهای ایران اسلامی چگونه به پیشواز شهدای گمنام وطن شان می‌روند.

این بار تلاش کردند تا دوباره از آب گل آلود ماهی بگیرند و فضای امن چند وقت اخیر حاکم بر اقتصاد، فرهنگ و سیاست کشور را ملتهب کنند.

هشتگ زدند، خبرهای 24 ساعته پخش کردند، تیزر و کلیپ‌های جعلی ساختند و صدها فراخوان منتشر کردند که در 25 شهریور دوباره تخم نفاق و آشوب را در کشور بپراکنند اما به ناگهان و به لطف خدا و تدبیر مردم و هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب، فراخوان‌ها منجر به حضور میلیونی مردم در مشهد مقدس شد.

اربعینی دیگر شکل گرفت، موکب‌ها برپا شد و کاروان‌ها عازم مشهد مقدس شدند. آری 25 شهریور فراخوان بچه انقلابی‌ها بی هیچ شبکه و رسانه‌ای در ماهواره‌های جهانی جواب داد و در شهر امام رضا علیه‌السلام غوغایی به پا بود. غوغایی برای وحدت، برای یکدلی ملت، برای عهد و پیمان بستن دوباره با اهل بیت و رهبر فرزانه انقلاب و این گونه شد که هشتگ‌های معاند مثل همیشه تاریخ سوخت شدند و به آرشیو ذهن ملت پیوستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها