حمله رژیم صهیونیستی به طرطوس سوریه

منابع خبری از به گوش‌رسیدن صدای انفجار در حومه شهر طرطوس در سواحل سوریه و مقابله پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به این شهر خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 13September 2023

حمله رژیم صهیونیستی به طرطوس سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، یک منبع امنیتی بلندپایه از رهگیری موشک‌های رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سوریه در آسمان شهر طرطوس سوریه خبر داد.

به گفته این منبع، پدافند هوایی سوریه موفق شده موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که قصد داشتند برخی مواضع را در حومه طرطوس هدف قرار دهند رهگیری و منهدم کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از روی آب‌های بین‌المللی که در برابر سواحل سوریه قرار دارند این اقدام متجاوزانه را مرتکب و چندین موشک را به سوی حومه طرطوس پرتاب کردند.

به گفته این منبع امنیتی بلندپایه پدافند هوایی سوریه توانسته بیشتر موشک‌های پرتاب‌شده را رهگیری و پیش از اصابت به اهداف، آن‌ها را منهدم کند.

منابع خبری هنوز آماری از تلفات جانی و مالی احتمالی این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه طرطوس منتشر نکرده‌اند.

همزمان شاهدان عینی به حرکت خودرو‌های آتش نشانی به سمت شهرک الجماسه خبر دادند.

این در حالی است که ششم شهریور ماه نیز یک منبع امنیتی بلندپایه اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تعدادی موشک از آب‌های بین‌المللی به سمت سواحل سوریه شلیک کردند.

تجاوزات و حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف سوریه درحالی ادامه دارد که دولت این کشور بار‌ها از مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل خواسته این تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و برای توقف آن وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار