استاندار مازندران تاکید کرد؛

لزوم تشکیل هیأت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

«حسینی پور» گفت: تشکیل هیأت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یک ضرورت دانست.
کد خبر: ۶۱۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ - 03September 2023

لزوم تشکیل هیأت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران در دیدار با سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، موزه دفاع مقدس را یک ظرفیت عظیم فرهنگی برای آشنایی هرچه بیشتر ۴۰ میلیون گردشگر استان با رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدای استان یاد کرد و اظهار داشت: طی برنامه زمان بندی شده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید به اتمام برسد.

استاندار مازندران با تأکید بر فعال شدن پروژه‌های افتتاح شده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برای بازدید گروه‌های مختلف، از حمایت استانداری مازندران در تکمیل این مرکز خبر داد.

حسینی پور با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد دفاع مقدس استان است، بیان کرد: باید نماد شهدا و سرداران شهید استان مازندران در شهر‌ها جانمایی شود.

به گفته استاندار مازندران توجه به ارزش‌های دفاع مقدس بهترین واکسیناسیون دائمی برای غنی کردن فرهنگ مردم مازندران است.

وی تشکیل هیأت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یک ضرورت دانست و اعلام کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری و انجام وظایف محوله در این زمینه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها