مدیرکل زنان استانداری بوشهر خبر داد؛

آغاز رویداد روایت دختر ایران در بوشهر

«زنگنه نژاد» گفت: رویداد روایت دختر ایران در حاشیه نمایشگاه دست آورد‌های ایران قوی برگزار شده است که طی آن دختران به روایت پیشرفت‌های دولت در استان بوشهر می‌پردازند.
کد خبر: ۶۱۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 28August 2023

آغاز رویداد روایت دختر ایران در بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،«رقیه زنگنه نژاد» مدیرکل زنان استانداری بوشهردرگفت وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری رویداد روایت گری دختر ایران اظهار داشت: امروز در حاشیه نمایشگاه دست آورد‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر رویداد روایت دختر ایران آغاز شد که در این رویداد دختران جوان و نوجوان استان بوشهر حضور دارند و روایت پیشرفت عرصه‌هایی مختلف دستگاه اجرایی که در استان بوشهر به سرانجام رسیده است یا ۲ سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است را شنیده‌اند و در رویداد روایت دختر ایران آمده‌اند تا این‌ها پیشرفت‌ها را روایت کنند.

مدیرکل زنان استانداری بوشهر تشریح کرد: این رویداد کمک می‌کند با مشاهده پیشرفت‌های کشور، در مدرسه و در بین دوستان و همکلاسی‌ها دختران حاضر در مدرسه به بیان این دست آورد‌ها بپردازند؛ که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد امید و شور نشاط در بین نوجوانان شود.

زنگنه نژاد خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های ما برای هویت بخشی به قشر جوان و نوجوان و ایجاد روحیه امید  و نشاط برای اینکه در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند و اطلاع پیدا کنند از پیشرفت‌هایی که در سطح ملی و بین‌المللی برای استان و کشورشان رقم خورده است  آن جهش و سرعتی که در دولت آیت‌الله رئیسی شاهد آن هستیم را لمس کنند و این امید در دلشان زنده شود که بتوانند به‌عنوان آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشند.

مدیرکل زنان استانداری بوشهر تشریح کرد: این رویداد از ۵ شهریور آغاز شده و تا ۸ شهریور ادامه خواهد داشت طی آن در خدمت ۲۰۰ نفر از دختران دانش‌آموز از سراسر استان بوشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار