رئیس کل دادگستری زنجان:

فرزندان شهدا در مسیر تعالی نظام تلاش مضاعف کنند

حجت‌الاسلام «فرجی برحق» گفت: فرزندان شهدا با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت به نظام اهتمام جدی کنند.
کد خبر: ۶۱۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 21August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «علی فرجی برحق» رئیس کل دادگستری زنجان امروز در دیدار با فرزندان شهدا و بسیجیان دادگستری زنجان اظهار داشت: شهدا از تمام هستی خود برای حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب گذشتند و فرزندان شهدا باید در مسیر شهدا و در خدمت به نظام و مردم تلاش مضاعف کنند.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار و فرصت است عنوان کرد: فرزندان شهدا نه تنها در انجام وظایف اداری نسبت به دیگر همکاران باید سرآمد باشند، بلکه در رفتار و عملکرد نیز باید متمایز باشند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم و گره‌گشایی در امورات و مشکلات مردم در مجموعه دادگستری استان با روحیه جهادی و انقلابی از سوی فرزندان شهدا را مورد تأکید قرار دادند.

فرجی برحق در ادامه حضور موثر و میدانی بسیج در ابعاد مختلف جامعه را بسیار ارزشمند برشمرد گفت: فعالیت کارکنان بسیجی در مجموعه دادگستری استان باید در دو بخش شاخص باشد اول اینکه در انجام وظایف اداری و مسؤولیت محوله و دیگری در کارهای فرهنگی بوده که توجه به کار فرهنگی در جامعه امروزی یک ضرورت است.

رئیس کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه انجام وظایف و امورات در مجموعه دادگستری باید بسیجی وارد باشد، متذکر شد: کار بسیج نباید مختص وقت اداری باشد بلکه بصورت تمام وقت و پر رنگ در خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها