در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: بیش از ۳ هزار پرواز به مقصد فرودگاه بغداد و نجف برنامه‌ریزی شده است

محمدی‌بخش با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پرواز‌های اربعین حسینی در ۲۵ فرودگاه ترتیب داده شده است، گفت: بیش از سه هزار پرواز به مقصد فرودگاه بغداد و نجف برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۶۱۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰ - 21August 2023

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: بیش از ۳ هزار پرواز به مقصد فرودگاه بغداد و نجف برنامه ریزی شده است/ تمهیدات لازم برای پرواز‌های اربعین حسینی در ۲۵ فرودگاه/ بیشتر پرواز‌های اربعین در ساعات خنک انجام می‌شود«محمد محمدی‌بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره تمهیدات این سازمان برای زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: این مهمترین ماموریت جمهوری اسلامی ایران در حوزه هوایی در طول سال است که بایستی برای زائرین اربعین حسینی برنامه ریزی شود.

محمدی بخش ادامه داد: از ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ تا پایان ماه صفر برنامه ریزی لازم صورت گرفته و ادامه دار است؛ در این راستا بیش از سه هزار پرواز به مقصد فرودگاه بغداد و نجف برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پرواز‌های اربعین حسینی در ۲۵ فرودگاه ترتیب داده شده است، افزود: ترمینال سلام و فرودگاه امام خمینی (ره) آمادگی کامل دارند و موکب‌ها و زیر ساخت لازم نیز فراهم شده؛ همچنین تسهیلات ستاد اربعین حسینی در حوزه اربعین به نحو خوبی شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه فروش بلیط از چند روز پیش آغاز و پرواز‌های چارتری ممنوع شده است، یادآور شد: قیمت بلیط‌ها ثابت بوده و تمام تلاش مان این است که حداکثر خدمت رسانی را به زائرین اربعین حسینی داشته باشیم.

محمدی بخش خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوای فرودگاه بغداد و نجف، برنامه ریزی کردیم تا بیشتر پروازها در ساعت های خنک انجام شود.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار