مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان البرز:

نخستین دوره توانمندسازی فرهنگی و رسانه‌ای بسیجیان استان البرز برگزار شد

«بربند» گفت: نخستین دوره توانمندسازی بسیجیان فعال فرهنگی و رسانه‌ای، با برنامه‌ای هدفمند در اردوی سه روزه راهیان غرب کشور، بر اساس راهبرد‌های بسیج و سیاست‌های سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 15August 2023

نخستین دوره توانمندسازی فرهنگی و رسانه‌ای بسیجیان استان البرز برگزار شد به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «کیوان بربند» مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان البرز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره توانمند‌سازی بسیجیان فعال فرهنگی و رسانه ای، با برنامه‌ای هدفمند در اردوی سه روزه راهیان غرب کشور، بر اساس راهبرد‌های بسیج و سیاست‌های سازمان برگزار شد.

بربند افزود: امسال دوره‌های توانمند سازی به صورت قرارگاهی و کارگروه‌های استانی در کاروان‌های تخصصی اردوی راهیان نور و پیشرفت، برای بسیجیان فعال فرهنگی و فضای مجازی انجام شد.

وی اذعان داشت: افراد شرکت کننده در این دوره اکثرشان از مدیران رده‌های مختلف فرهنگی و فضای مجازی هستند.

بربند گفت: هدف برگزاری این دوره و اردو، برقراری ارتباط مدیران تخصصی فضای مجازی و فرهنگی با یکدیگر بود و نیز هم افزایی بین مدیران شکل گرفته و هم از تجربه همدیگر استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به این که یکی از مشکلاتی که در مجموعه وجود دارد، بحث اجرای کار‌ها و ماموریت‌های جزیره‌ای است، افزود: این اردو‌های تجمیعی باعث می‌شود، کار‌ها هم افزا شود.

بربند عنوان کرد: مباحث دوره به صورت مشترک با معاونت فرهنگی انتخاب و سیاست گذاری شد و برای برگزاری کلاس‌ها نیز از اساتید بومی منطقه غرب کشور و استان البرز استفاده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شاید در طول برگزاری اولین دوره مشکلاتی و نواقصی باشد، اما این ریل گذاری برای دوره‌های مشترک آینده است که یک مسیر روشنی برای سال‌های آینده است که بتوانیم دوره‌ها را به صورت هدفمندتر و مداوم انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار