بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی شیراز

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و شهادت یک هموطن و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۰۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 14August 2023

بیانیه  اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی به‌مناسبت حادثه تروریستی شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و شهادت یک هموطن و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و هرگز گمان مبرآنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

آل عمران-۱۶۹

«حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله ددمنشانه و تروریستی دوباره به حرم احمد بن موسی علیه‌السلام باردیگر عمق کینه دشمنان کوردل علیه میهن عزیزمان ایران و مقدسات اسلامی را نشان داد.

اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی، این حادثه غم‌بار را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهید این حادثه تروریستی همنشینی با سیدالشهدا (ع) و برای مجروحین عزیز این حادثه غم انگیز شفای عاجل مسئلت می‌کند.

اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات شوم دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستار است.

شایان ذکر است در بیش از چهار دهه‌ای که از عمر باشکوه انقلاب اسلامی می‌گذرد این نخستین بار نیست که دست دشمنان ناجوانمردانه به خون هموطنان آغشته می‌شود و دشمنان قسم خورده از انجام هیچ خباثت و جنایتی در حق مردم شریف و مظلوم ایران فرو گذار نکرده‌اند. 

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد و هماهنگی شوم میان گروههای تروریستی-تکفیری مزدور با شبکه‌های معاند و برانداز که توسط دولت‌های مرتجع منطقه و غربی‌ها اداره می‌شود، بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.
تردیدی نیست که خون پاک شهید عزیز و گرانقدر این حادثه تروریستی، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و مردم فهیم ایران را متحدتر از همیشه در کنار هم قرار خواهد داد.

اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی ضمن محکومیت شدید این جنایت دردناک و کوردلانه، از نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه انتظار دارد در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با هوشیاری و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها