مسئول بسیج ادارات خراسان رضوی:

حمایت بسیج برای خدمت به مردم در ادارات گسترش پیدا می‌کند

«احمد زارعی» در دیدار با «غلامرضا ترابی» معاون روابط‌ عمومی سپاه امام رضا علیه‌السلام و جمعی از فعالان رسانه بر ضرورت توجه جدی بسیج این سازمان برای خدمت به مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۶۰۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 02August 2023

حمایت بسیج برای خدمت به مردم در ادارات گسترش پیدا می‌کند به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «احمد زارعی» مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به اینکه آحاد مردم از نوع و چگونگی خدمات دستگاه‌های اجرایی اطلاع دقیق ندارند و به دلیل اینکه نسبت به حقوق خود آشنا نیستند نمی‌توانند مطالبه داشته باشند گفت: بسیج ادارات بنا دارد از طریق رسانه‌ها این خدمات را به مردم ارائه کند.

وی یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ادارات را تعامل با رسانه‌ها معرفی خدمات و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم برشمرد و ادامه داد: هرچقدر رسانه‌ها از مأموریت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان آگاهی داشته باشند به همان نسبت به مردم معرفی می‌شود و این روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند شناخت رسانه‌ها از این خدمات را بیشتر کنند.

زارعی ظرفیت‌های بی‌بدیل استان خراسان رضوی را در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی یک فرصت عنوان کرد و گفت: بسیج ادارات این آمادگی را دارد تا این ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار