امام جمعه اهواز:

بی‌تفاوتی نسبت به موضوع حجاب بسیار خطرناک‌ است

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک‌ است.
کد خبر: ۶۰۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 21July 2023

بی‌تفاوتی نسبت به موضوع حجاب بسیار خطرناک‌ استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» امام جمعه اهواز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اهواز ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: اگر مرزی مورد تعرض قرار گرفت با هیچ توجیهی نمی‌توان تعلل کرد چراکه درصورت جاگیر شدن دشمن، عقب راندن آن برای جامعه اسلامی هزینه‌بر خواهد بود.

وی افزود: بی‌توجهی‌های موجود نتیجه ۲ دهه غفلت در ایران اسلامی است و اگر برخورد نشود، شبکه سازی دشمن از طریق رسانه و هنر بر ما غلبه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع حجاب در کشور گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی تمام قد پای کار است اما برادران و خواهران نیز باید تذکر زبانی را در دستور کار قرار دهند که اگر این اتفاق رخ دهد اثرگذاری بسیار بالایی دارد.

وی یادآور شد: مسئله حجاب نفی حکم ضروری در اسلام نیست بلکه سران استکبار جامعه بشریت را هدف قرار داده‌اند و تا زمانی که خانواده را متزلزل نکنند، دست بردار نیستند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک‌ است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اصحاب امام حسین (ع) علاوه بر همراهی کردن و جان دادن در راه ایشان، آبرویشان را هزینه کردند، متذکر شد: فضای آن موقع را به گونه‌ای آلوده کرده بودند که هر کس همراه امام حسین (ع) بود، متهم بود.

وی افزود: حضرت ابوالفضل (ع) لحظه ای از اعتقاد به امامش تردید نکرد و در راه او گام برداشت و به شهادت رسید؛ همچنین عهد و پیمان سلمان فارسی و مقداد با پیامبر و ائمه مثال زدنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار