در آیین نبرد روایت‌ها؛

کتاب صوتی «حاج‌جلال» در اردبیل رونمایی شد

هم زمان با چاپ پنجاه و هفتم کتاب «حاج جلال»، از نسخه صوتی این اثر رونمایی شد.
کد خبر: ۶۰۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 19July 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب صوتی «حاج‌جلال» در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل با حضور حمید حاجی‌بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرزند حاج جلال حاجی بابایی، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری انقلاب اسلامی، لیلا نظری گیلانده نویسنده کتاب، جمعی از مسئولان سیاسی، مدیران فرهنگی استان، چند تن از مسئولان لشگری و کشوری و رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم حاجی بابایی ضمن خیر مقدم به مهمانان به روند انتشار کتاب حاج جلال اشاره کرد و خاطراتی از پدر و مادر و برادران شهیدش بازگو کرد که برجسته‌ترین آن دیدار پدر و مادرش با رهبر انقلاب اسلامی و سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره بود. حاجی بابایی در پایان صحبت‌هایش از انتشارات سوره مهر برای آماده سازی هر چه بهتر کتاب و انتشار آن قدردانی کرد.

سپس از مرتضی سرهنگی به پاس سال‌ها خدمت خالصانه در راه ثبت و نگارش تاریخ شفاهی دفاع مقدس و از لیلا نظری گیلانده نویسنده اثر تقدیر شد.

کتاب صوتی «حاج‌جلال» در اردبیل رونمایی شد

در ادامه نیز با حضور مسئولان و مهمانان از نسخه صوتی کتاب رونمایی شد.

گفتنی است کتاب صوتی «حاج جلال» توسط سماوا ناشر کتاب‌های صوتی با صدای داوود حیدری گوینده با سابقه و پیشکسوت کشور منتشر شد. سماوا این اثر را در ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه صوتی کرده است تا مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب‌های صوتی از آن بهره ببرند.

«حاج جلال» به قلم لیلا نظری گیلانده در سال ۱۳۹۹از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و یکی از پنج کتابی است که در چهاردهمین دوره جایزه جلال، عنوان برگزیده بخش ویژه (نگاهی دیگر) را به خود اختصاص داده است.

«حاج جلال» خاطرات حاج جلال حاجی‌بابایی است که در دفاع مقدس دو فرزند و دو دامادش برای پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند. کتاب تکه‌ای واقعی از خاطراتی است که شور زندگی و شوق شهادت را هم‌زمان به تصویر می‌کشد و به زبان ساده مردم روستا سخن می‌گوید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار