با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت؛

نمایشگاه عکس «زندگی در روستای شهید آباد» برگزار شد

نمایشگاه عکس «زندگی در روستای شهید آباد» با رویکرد ارزش زندگی روستایی و فرهنگ ایثار و شهادت از سوی خانه عکاسان حوزه هنری مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 17July 2023

نمایشگاه عکس «زندگی در روستای شهید آباد» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، خانه عکاسان حوزه هنری مازندران که پیشتر اردوی عکسی را با حضور جمعی از عکاسان جوان و پیشکسوت استان در روستای شهید آباد منطقه بندپی غربی بابل برگزار کرد، این بار با حضور اعضا در این محل، ضمن برپایی نمایشگاه، از فعالان فرهنگی آن روستا قدردانی کرد.

«مهدی معصومی گرجی» رییس حوزه هنری مازندران در این رویداد فرهنگی هنری، که با رویکرد ارزش زندگی روستایی و فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت خاطرنشان کرد: گوشه گوشه این سرزمین محل رویش جوانه‌هایی است که در بطن و بستر همین فرهنگ زیسته اند و بعد‌ها یا در زمره بزرگان و علما و یا در خیل ایثارگران و شهدا جای گرفته اند. چنین فرهنگی جا برای کار و باز شناسی دارد.

در ادامه این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از عکاسان برگزیده (که آثارشان پس از اردوی نخست، مورد داوری قرار گرفت) و جمعی از فعالان فرهنگی روستای شهید آباد قدردانی شد.

برنامه فوق از سری فعالیت‌های اردویی خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران بوده است که با هدف معرفی سبک زندگی اسلامی ایرانی، و مفاهیمی همچون کار وتلاش، خانواده، فرهنگ ایثار وشهادت و دلاورمردی و معماری، آداب و رسوم و آیین صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار