استاندار کردستان:

عمده مشکل کردستان در حوزه بانکی مربوط به منابع موجود در بانک‌ها است

«زارعی کوشا» به انتقال حساب واحدهای تولیدی به داخل استان اشاره کرد و گفت: عمده مشکل استان کردستان در حوزه بانکی مربوط به منابع موجود در بانک ها است.
کد خبر: ۶۰۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ - 05July 2023

عمده مشکل کردستان در حوزه بانکی مربوط به منابع موجود در بانک ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در یکصد و نود و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: عمده مشکل استان کردستان در حوزه بانکی مربوط به منابع موجود در بانک ها است.

وی به انتقال حساب واحدهای تولیدی به داخل استان اشاره کرد و افزود: برخی از واحدهای تولیدی هم چون معدن زرکوه قروه به طور کامل حساب های بانکی خود را منتقل کردند و منجر به تحرک مالی در دو بانک استان شدند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: انتقال حساب بانکی واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و معدنی مستقر در استان به طور جدی پیگیری می شود. 

زارعی کوشا به مشکل برق واحدهای صنعتی و معدنی استان اشاره کرد و یادآور شد: تا بررسی کامل مشکل برق شرکت صبا نور و کیمیا معادن سپاهان در بیجار و ممانعت از توقف تولید، براساس مفاد تفاهم نامه ای بین این ۲ شرکت که در گذشته منعقد شده است، عمل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار