استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی برای افزایش اثرگذاری

«نظری» گفت: جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان باید ارتقا پیدا کنند و فعالان این حوزه باید برای افزایش اثرگذاری تلاش دوچندانی داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ - 01July 2023

ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی برای افزایش اثرگذاریبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» امروز در جمع اهالی رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی اظهار داشت: درخصوص ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها مصوباتی تصویب خواهد شد، اما دغدغه اصلی این است که مسئولان روابط عمومی در دستگاه‌ها خود با افزایش کارایی و اثرگذاریشان بتوانند جایگاه خود را تثبیت کنند.

وی ادامه داد: دغدغه همه ما نزدیک شدن به استانی با مختصات امام رضایی است و در این راستا انسجام و وحدت باید سرلوحه دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها اجزای مهم و ضروری برای حرکت کلی استان به سوی اهداف تعیین شده هستند که هرکجا مورد غفلت قرار گرفته‌اند به جریان پیشرفت آسیب وارد شده است.

نظری بیان داشت: رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و تمامی عوامل رسانه‌ای خراسان رضوی باید با تلاش و تاثیرگذاری، مسوولان را نسبت به شناخت جایگاه رسانه و روابط عمومی متقاعد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها