رئیس سازمان صمت استان کردستان:

حمایت از واحدهای تولیدی جزو برنامه‌های اولویت‌دار است

«خلیقی» حمایت از واحدهای تولیدی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار عنوان کرد و گفت: هر واحد تولیدی و صنعتی که مشکل‌دار باشد و به اقتصاد استان و کشور کمک کند، وظیفه ماست که از آن حمایت کنیم.
کد خبر: ۶۰۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 29June 2023

حمایت از واحدهای تولیدی جزو برنامه‌های اولویت‌دار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بختیار خلیقی» رئیس سازمان صمت استان کردستان در یکصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان کردستان با تمرکز بر واحدهای تولیدی مشکل‌دار شهرستان‌های قروه و دهگلان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 195 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان برگزار شده که دو هزار و 960 مصوبه داشته و 73 درصد مصوبات اجرایی شده، در همین راستا تاکنون اشتغال 21 هزار نفر تثبیت شده است. 

وی با اشاره به اینکه 27 درصد دیگر مصوبات در دست اجراست، گفت: با اجرایی شدن کامل مصوبات، 23 هزار و 463 نفر اشتغالزایی پایدار و حفظ شده خواهیم داشت.

رئیس سازمان صمت استان کردستان با ذکر اینکه بیشتر مصوبات کارگروه در بحث بانکی و هزار و 619 مصوبه مالیاتی و 57 مصوبه دیگر نیز مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است، تصریح کرد: در این کارگروه مشکلات واحدهای تولیدی از جمله «کمبود زیرساخت‌ها به ویژه آب، سرمایه در گردش و استمهال وام» مطرح و در این رابطه تصمیم‌گیری شد.

خلیقی حمایت از واحدهای تولیدی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار عنوان کرد و متذکر شد: هر واحد تولیدی و صنعتی که مشکل‌دار باشد و به اقتصاد استان و کشور کمک کند، وظیفه ما است که از آن حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار