فرمانده سپاه خوزستان:

شهید چمران بهترین الگو برای اساتید دانشگاهی است

سردار شاهوارپور با بیان این‌که شهید چمران بهترین الگوی منش و رفتار برای اساتید دانشگاهی است، گفت: شهید دکتر «مصطفی چمران»، در سخت‌ترین نقاط جنگی حضور می‌یافت و در نهایت به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳ - 22June 2023

شهید چمران بهترین الگو برای اساتید دانشگاهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) در همایش بسیج اساتید که در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با بیان این‌که شهید چمران بهترین الگوی منش و رفتار برای اساتید دانشگاهی است، اظهار داشت: شهید دکتر «مصطفی چمران»، در سخت‌ترین نقاط جنگی حضور می‌یافت و در نهایت به شهادت رسید.

وی افزود: منش و رفتار شهید چمران دارای ۲ بُعد بود که یک بُعد آن علم و علم آموزی بود و وی از سرآمدان دانش اندوزی بود بخش دیگری از زندگی شهید چمران مجاهدت و ایستادگی و دفاع از مظلومان بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: شهید چمران خود را متعلق به تمام مستضعفان می‌دانست از همین رو در دوره‌ای که امکان فعالیت در داخل کشور نبود به خارج از کشور می‌رفت و در دوره‌ای که جنگ به کشورمان تحمیل شد، برای خدمت به ایران آمد.

۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران» روز بسیج اساتید نامگذاری شده است. به همین مناسبت آیین‌های مختلفی با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی در سطح دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار