فرمانده کل انتظامی کشور:

قانون‌شکنان با سد محکم «قانون» مواجه هستند

سردار رادان گفت: با قانون‌شکن به حکم قانون باید قاطعانه برخورد کرد و آن کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند با سد محکم «قانون» مواجه می‌شود.
کد خبر: ۵۹۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 19June 2023

قانون‌شکنان با سد محکم «قانون» مواجه هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز دوشنبه در کنار مزار شهید «محمد قنبری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال حادثه تلخی که پیش آمد و یکی از رزمندگان حوزه امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شد، وظیفه خود دانستیم که برای بررسی، سرکشی، عرض سلام و ادب خدمت خانواده و کنار مزار شهید قنبری برسیم و تسلیت و تبریک را تقدیم آن‌ها کنیم.

سردار رادان افزود: این خون‌های پاک مقدمه‌ای باشد بر حذف همه زشتی‌ها و پلشتی‌ها و همچنین حذف آن کسانی که به خود جرأت می‌دهند دیوار امنیت را خراب کنند و یا از آن بالا بروند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: کسی که دیوار قانون را می‌شکند و هنجارشکنی و بی‌قانونی می‌کند صف آن از صف مردم و قانون‌مداران جدا و طبیعی است؛ همچنین با قانون شکن به حکم قانون باید قاطعانه برخورد کرد و این را به مردم قول می‌دهم که آن کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند حتماً با سدی محکم به نام قانون مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها