معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر:

وجود امنیت بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی است

«فارسی» گفت: وجود امنیت بزرگترین نعمت است و تمامی تلاش‌ها و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در برقراری امنیت کشور ستودنی است.
کد خبر: ۵۹۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 18June 2023

وجود امنیت بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسین فارسی» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در نشست شورای اداری شهرستان ملایر، اظهار داشت: زنده کردن امید و اعتماد مردم توفیق بزرگ دولت مردمی و انقلابی دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم باید برای نسل جوان تکرار و بازگو شود، افزود: دول سیزدهم با وجود همه محدودیت‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها در حال کار و تلاش شبانه‌روزی است.

معاون سیاسی فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: وجود امنیت بزرگترین نعمت است و تمامی تلاش‌ها و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در برقراری امنیت کشور ستودنی است.

وی یاداور شد: ر اساس فرموده‌های رهبر معطم انقلاب، با به روی کار آمدن دولت سیزدهم، نوری از امید در جامعه تابیده شده و مردم به این دولت امیدوار هستند و این بزرگترین سرمایه است.

فارسی تصریح کرد: تلاش‌هایی که در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم صورت گرفته، بیانگر این است که این قطار پیشرفت که همان خدمت‌رسانی است، به سرعت در حال حرکت است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌های ملایر هیات دولت در شهرستان هستند و باید کار و تلاش کنیم تا سرعت این قطار بیشتر شود.

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه امید و اعتمادی که بین مردم ایجاد شده، باید با صرف وقت بیشتر برای ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، تقویت شود، گفت: سفرهای رئیس جمهور به کشورهای مختلف از موضع قدرت و عزت است.

وی ادامه داد: در کنار تمامی اقدامات سیاسی و دیپلماسی موفق دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، اقدامات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دولت را نیز نباید فراموش کنیم.

فارسی عنوان کرد: امروز به لطف تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم، رشد اقتصادی به مثبت چهار رسیده و بخش صنعت نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱.۵ درصدی داشته که با یک سال گذشته قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی سنندج، شهر همدان و ۱۵۰۰ روستا و ده‌ها و صدها اقدام موفق دیگر، دستاوردهای بزرگی است که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد. تمام تلاش و کوشش مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها، بدون هیچ چشم‌داشتی، باید خدمت بی‌منت به مردم باشد.

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال یکی از اولویت‌های مهم کشور است و همه باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم، تصریح کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی حق استفاده از امکانات ادارات برای داوطلبان انتخابات مجلس ندارند و باید بی‌طرف باشند.

وی در پایان متذکر شد: تلاش همه ما باید بر حضور حداکثری مردم، امانت‌داری و برگزاری انتخاباتی سالم باشد. دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا بار دیگر برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزوده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار