توسط فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب صورت گرفت؛

تجلیل از عوامل جمع آوری و رونمایی از ۱۴۱ مجلد اسناد ناب ارتش در خوزستان

امیر بیدادی از مدیرکل و دیگر مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بابت رونمایی از ۱۴۱ مجلد اسناد ناب ارتش در روز چهارم خرداد و در حضور سرلشکر موسوی تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ - 10June 2023

تجلیل از عوامل جمع آوری و رونمایی از ۱۴۱ مجلد اسناد ناب ارتش در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب امروز ضمن دعوت از سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل و دیگر مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از آنان بابت رونمایی از ۱۴۱ مجلد اسناد ناب ارتش در روز چهارم خرداد و در حضور سرلشکر موسوی تجلیل کرد.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تشکر همه فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران بابت این اقدام ارزشمند، اظهار داشت: نگهداری، ثبت و ضبط اسناد بکر ارتش در دوران دفاع مقدس و به خصوص روزهای آغازین جنگ باعث جلوگیری از تحریف این دوران می‌شود.

امیر بیدادی گفت: خیلی‌ها در تلاش‌اند تا در شیوه مدیریت و حماسه سازی دوران جنگ، شبهه ایجاد کنند و بین نیروهای مسلح تفرقه بیندازند اما وجود و بروز این اسناد که نوعی جهاد تبیین است باعث می‌شود که کسی نتواند به اهداف پلید خود در این حوزه برسد.

فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب افزود: از زمان مدیریت سردار مرادحاجتی ارتباط ارتش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چند برابر دوران گذشته رسیده و نتیجه اش همین اقدامات مهم فرهنگی و مکتوبات موجود است که مورد توجه فرماندهان نیز قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز یادآور شد: دفاع مقدس متعلق به یک قشر یا صنف و یا یک نهاد و یگان نظامی نیست و وظیفه ما این است که به نقش همه در این دوران تاریخی و پرافتخار بپردازیم و اجازه ندهیم که مسیر تاریخی این دوران دچار انحراف شود.

وی متذکر شد: رویکرد متعادل و همسوی امیر بیدادی باعث شد که مدیران ما در حوزه‌های مختلف ارتباط بیشتر و بهتری با مجموعه ارتش برقرار کنند و این ارتباط منجر به خروجی‌های خوبی شده که جمع آوری گنجینه اسناد ارتش تنها گوشه‌ای از این مشارکت است.

در پایان این دیدار، امیر بیدادی از مدیران اسناد، پژوهش، هنری، روابط عمومی و دیگر عزیزانی که در جمع آوری و رونمایی از اسناد ارتش در سالروز چهارم خرداد مشارکت داشتند، تجلیل کرد.

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالروز چهارم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول از ۱۴۱ مجلد اسناد ناب ارتش در دوران دفاع مقدس رونمایی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار