به صدا درآمدن آژیر خطر در یک شهرک صهیونیست نشین/ تیراندازی صهیونیست‌ها به یک جوان فلسطینی

منابع صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در یک شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری رود اردن و شلیک صهیونیست‌ها به یک جوان فلسطینی در داخل این شهرک خبر دادند.
کد خبر: ۵۹۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 26May 2023

به صدا درآمدن آژیر خطر در یک شهرک صهیونیست نشین/ تیراندازی صهیونیست‌ها به یک جوان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع صهیونیستی امروز جمعه گفتند که صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین «تانا عومریم» در جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری به صدا درآمد و نظامیان اشغالگر از شهرک نشینان خواستند تا از خانه خود خارج نشوند و از تردد با خودرو خودداری کنند.

به گفته این منابع صهیونیست، یک جوان فلسطینی در داخل این شهرک به ادعای داشتن سلاح سرد و برنامه ریزی برای حمله به صهیونیست‌ها هدف تیراندازی قرار گرفته است.

این منابع صهیونیست گفتند که ارتش رژیم اسرائیل درحال جستجو برای یافتن فلسطینی‌های دیگری است که ممکن است وارد این شهرک صهیونیست نشین شده باشند.

کرانه باختری رود اردن بویژه در طول ماه‌های گذشته شاهد عملیات ضد صهیونیستی روز افزون مبارزان و جوانان فلسطینی به شیوه‌های مختلف در پاسخ به جنایات گسترده اشغالگران علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و قدس بوده است.

شدت و گستردگی عملیات مبارزان فلسطینی به گونه‌ای است که اشغالگران را ناتوان از تامین امنیت برای صهیونیست‌ها کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار