جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا مطرح کرد؛

بکارگیری حداکثری ظرفیت‌ها برای خدمات دهی بهینه به زائران اربعین/ تقویت دپیلماسی مرزی ایران و عراق

سردار شرفی بر لزوم بکارگیری همه ظرفیت ها، منابع و امکانات به منظور ارائه خدمات مطلوب انتظامی به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶ - 18May 2023

بکارگیری حداکثری ظرفیت‌ها برای خدمات دهی بهینه به زائران اربعین/ تقویت دپیلماسی مرزی ایران و عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در هشتمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲با اشاره به حساسیت و اهمیت ماموریت پلیس در اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲، بر لزوم بکارگیری همه ظرفیت ها، منابع و امکانات به منظور ارائه خدمات مطلوب انتظامی به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین تاکید کرد.

سردار شرفی با اشاره بر تأمین نیازمندی‌های مورد نیاز ماموریت پلیس پیش از آغاز رویداد بزرگ و معنوی راهپیمایی حسینی (ع) عنوان کرد: همه پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی استان‌های درگیر در این ماموریت بایستی به تأمین نیازمندی‌های خود اقدام کنند؛ چراکه این مهم در پیشبرد بهینه ماموریت پلیس در اربعین بسیار نقش آفرین و موثر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره بر اهمیت پیش بینی تمهیدات بهداشتی و امکانات رفاهی متناسب با فصل گرما مطرح کرد: همه پلیس‌های تخصصی و به ویژه فرماندهی انتظامی استان‌ها با بکارگیری ظرفیت‌های لازم در این زمینه اقدام کنند؛ البته لازم است که سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول در این حوزه به ایفای نقش خود بپردازند.

وی با اشاره به اهمیت بکارگیری نیرو‌های آموزش دیده و توانمند در این ماموریت خطیر و معنوی بیان کرد: متناسب سازی گیت‌های عراق با خروجی زوار از مرز‌های کشور، توزیع متناسب زائران بر اساس آمایش جغرافیایی در مرزها، ایجاد بستر‌های لازم برای ارتقاء سطح خدمات هوشمند انتظامی از جمله صدور گذرنامه و سایر خدمات غیرحضوری بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

سردار شرفی با اشاره به اهمیت تقویت دیپلماسی مرزی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق مطرح کرد: افزایش سطح تعاملات دو کشور به ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی (ع) منجر می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر احصاء نقاط ضعف در ماموریت‌های اربعین حسینی (ع) طی سال‌های گذشته و تقویت نقاط قوت، به ابلاغ تدابیر و رهنمود‌های لازم پرداخت.

هشتمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ با حضور ویدئوکنفرانسی فرماندهان انتظامی استان‌های کرمانشاه، خوزستان، سیستان و بلوچستان و ... به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

در این جلسه برخی مسئولان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌های ستادی به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها