حمایت دادگستری اردبیل از تولید و صنعت

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حمایت از تولید و صنعت بر مدار قانون را از مهم‌ترین اولویت های دستگاه قضایی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۸۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 09May 2023

حمایت دادگستری اردبیل از تولید و صنعت

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل،دادگستری اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو »‌ ظهر امروز(سه شنبه)در بازدید ازمجتمع ذوب آهن و دانشکده علمی کاربردی اردبیل، حمایت از تولید و صنعت بر مدار قانون را از مهم ترین اولویت‌های دستگاه قضایی دانست.

کثیرلو افزود: هدف از بازدید واحد های تولیدی ، کارگاهی ، دانش بنیان حمایت ازتولید و صنعت و بررسی وضعیت کنونی و مشکلات پیش روی آنها میباشد.

 دادگستری اردبیل گفت: حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه قضایی می باشد.

وی افزود:یکی از مهمترین مولفه های کسب موفقیت در امر تولید توجه به کیفیت در تولید است که این مهم با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و ابزار جدید منطبق با فن‌آوری‌های روز دنیا محقق می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: مجتمع ذوب آهن اردبیل از سال 1384 در استان شروع به کار کرده و هم‌اکنون با 250 نفر نیرو در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله، میلگرد و تیر آهن فعالیت دارد که در صورت وسعت بخشی به این واحد تولیدی می تواند تا 3 هزار نفر نیرو ظرفیت اشتغال زایی داشته باشد.

 ‌کثیرلو با تأکید بر اینکه انجام وظایف ذاتی دستگاه‌های مسئول به طور صحیح و قانونی بسیاری از گره‌های واحد‌های تولیدی را باز می‌کند، تصریح کرد: اگر نگاه تعاملی مسئولان متولی امر اقتصادی توأم با دید حمایتی از واحدهای تولیدی برمبنای قانون باشد،کار ماندگار و اصولی خواهد بود و از تشکیل بسیاری از پرونده‌ها در دادگستری‌ها‌ جلوگیری خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار