پدر شهیدان «دقیقی کاشانیان» آسمانی شد

پدر شهیدان «حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 04May 2023

پدر شهیدان «دقیقی کاشانیان» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «علی دقیقی کاشانیان» پدر شهیدان «حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این پدر گرانقدر امروز (پنج‌شنبه) از مسجد جامع کاشان در خیابان بابا افضل کاشان به طرف میدان کمال‌الملک و پس از آن به سمت آرامستان فیض کاشان برگزار شد.

«حمید دقیقی کاشانیان» سوم فروردین 1343 در شهر کاشان متولد شد و عاقیت چهارم دی 1359 در آبادان به شهادت رسید و بنا به وصیتش در شیخان قم به خاک سپرده شد. مزار نمادین وی در گلزار شهدای دارالسلام واقع است.

«مجید دقیقی کاشانیان» نیز هجدهم دی 1345 در کاشان به دنیا آمد و سرانجام دهم اسفندماه 1365 در عملیات کربلای5 در شلمچه به شهادت رسید و در دارالسلام به خاک سپرده شد.

«مجتبی دقیقی کاشانیان» دهم فروردین 1350 در شهر کاشان چشم به جهان گشود و عاقبت بیستم فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش یافت نشده است. مزار یادبود وی در گلزار دارالسلام کاشان در جوار برادرانش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها