در اختتامیه همایش معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار کارگر: برای دفاع از جمهوری اسلامی با جان و دل تلاش کنیم/ باید با دشمن «عاقلانه» و با جامعه «عاشقانه» رفتار کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی توفیقات زیادی داشته و کارآمد بوده اما دشمن از هر توطئه‌‌ای برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس اسلامی استفاده می‌کند لذا ما باید با جان و دل تلاش کنیم و با تقویت وحدت خود این توطئه‌ها را خنثی کنیم.
کد خبر: ۵۸۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 02May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آئین اختتامیه هفتمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران‌ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های همسران معاونین، مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بر ضرورت محبت و احترام متقابل نسبت به یکدیگر در محیط خانواده تاکید کرد و اظهار داشت: ما باید عقلانی زنده بمانیم ولی زندگی خود را بر مبنای عشق و دل سپری کنیم، اگر با دل و عشق حرکت و با عقلانیت برنامه‌ریزی کنیم قطعا در زندگی موفق خواهیم بود.

سردار کارگر تصریح کرد: ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نهایت عقلانیت برنامه‌ریزی و با عشق مأموریت‌ها را اجرا می‌کنیم و اینگونه ناممکن‌ها، ممکن می‌شوند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این راستا افزود: تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس بر اساس عقلانیت طرح‌ریزی و اجرا شد اما رفتار با رزمندگان عاشقانه بود؛ بر همین اساس با دشمن باید عاقلانه رفتار کرد ولی در برخوردهای اجتماعی باید با عشق رفتار کنیم.

سردار کارگر تصریح کرد: جمهوری اسلامی توفیقات بسیاری داشته اما دشمن از هر توطئه‌‌ای برای ناکارآمد جلوه دادن نظام استفاده می‌کند، لذا ما باید با جان و دل تلاش کنیم و با تقویت وحدت خود این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

سردار کارگر مراقبت و مواظبت از فرزندان و همسران و همچنین دقت نظر در کسب روزی حلال را ضروری دانست.

در پایان این مراسم از همسران معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار