نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

جامعه کارگری با اراده راسخ نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال ایفا کند

حجت‌الاسلام شاهرخی به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر و کارگر پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ - 30April 2023

جامعه فهیم کارگری می‌کوشد، تا با اراده راسخ نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال ایفا کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر و کارگر پیام تبریکی صار کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق (علیه السلام)

(اَلکادُّ عَلَی عِیالِهِ کَالْمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللهِ)

کسیکه که برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش تلاش کند مانند مجاهد در راه خداست.

یازدهم اردیبهشت ماه بنام روز کارگر، بعنوان روز تجلیل از جهادگران غیور و زحمتکش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی نامگذاری شده است.

کارگران در طی هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند، و تعداد ۱۴ هزار شهدای کارگر بعنوان ستارگان جامعه کارگری، خود گویای این مهم است و پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی برای پویایی اقتصاد از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

در طی این سالها که دشمنان با تحریم های گوناگون قصد ضربه زدن به اقتصاد و معیشت کشور را داشتند، کارگران با کار و تخصص خود، این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در جهت خودکفایی و تولید گامهای بلندی برداشتند.

امروز جامعه فهیم کارگری ما با تلاش مضاعف می کوشد، تا با اراده راسخ و سرشار از امید و انگیزه، نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال، که از سوی رهبر معظم انقلاب « مد ظله العالی» بعنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده، در بی اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

بدون شک تجلیل از کار و کارگر و پاسداشت مقام کارگران، و قدردانی از زحمات صادقانه این قشر زحمتکش، صبور و عزیز، وظیفه همگان است، و این پاسداشت با فراهم نمودن امنیت شغلی و تامین رفاه و معیشت و ارتقاء دانش آنان از سوی کارفرمایان و مسئولان و حاکمیت میسر می گردد.

لذا فرصت را مغتنم دانسته، ضمن تبریک به همه کارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و تولید در استان لرستان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان، امیدوارم با عزم جدی و همت والای تلاشگران این عرصه، با هم افزایی کارفرمایان و سرمایه گذاران، شاهد ایجاد شور و امید در چرخه اقتصادی کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید و اشتغال باشیم.

«سید احمدرضا‌ شاهرخی»

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برابر با نهم شوال ۱۴۴۴

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار