معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری احیای شب‌های قدر در بیش از یکهزار مسجد خوزستان

حجت الاسلام آقایی گفت: مراسم احیای شب‌های قدر علاوه بر اینکه در بسیاری از حسینیه‌ها و منازل به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، در بیش از یکهزار و ۵۰۰ مسجد در نقاط شهری و روستایی و همچنین مصلای امام خمینی (ره) اهواز برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۸۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 09April 2023

برگزاری احیای شب‌های قدر در بیش از یکهزار مسجد خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «احسان آقایی» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مراسم احیای شب‌های قدر علاوه بر اینکه در بسیاری از حسینیه‌ها و منازل به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، در بیش از یکهزار و ۵۰۰ مسجد در نقاط شهری و روستایی و همچنین مصلای امام خمینی (ره) اهواز برپا می‌شود.

وی افزود: باتوجه به محدودیت‌هایی که برگزاری برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان و احیای شب‌های قدر به سبب شیوع بیماری کرونا در سال‌های اخیر شاهد بودیم، امسال این مراسم باشکوه‌تر و باحضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام آقایی محور اصلی سخنرانی شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ قدر را جهاد تبیین، حجاب و حیا، جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع‌ها با توجه به شرایط فعلی جامعه و کشور انتخاب شده اند.

به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان؛ قرائت دعای افتتاح، دعای جوشن کبیر، دعای قرآن بر سر و همچنین سوگواری و عزاداری به مناسبت ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) عمده برنامه‌هایی هستند که در شب‌های قدر اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها