جانشین فرمانده انتظامی کردستان خبر داد؛

کاهش ۵۴ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده‌های کردستان

سرهنگ «دارابی» گفت: تعطیلات نوروز امسال، حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان کردستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۴ درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۵۸۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 06April 2023

کاهش ۵۴ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده‌های کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «لطف الله دارابی» جانشین فرمانده انتظامی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام پزشکی قانونی کردستان، تعطیلات سال گذشته ۲۲ نفر بر اثر حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند که امسال این عدد ۱۲ نفر بود.

وی یادآور شد: با همکاری ادارات خدمات رسان و مردم، در مجموع آمار حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته، چهار درصد کاهش یافت.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: در همین مدت تصادفات منجر به خسارت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد کمتر بود اما تصادفات جرحی ۱۵ درصد رشد داشت.

سرهنگ دارابی آمار سرقت های مهم در تعطیلات نوروزی را یک درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل اعلام کرد و افزود: در این مدت بیش از ۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این رابطه ۱۶۲ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ ترک اعتیاد و ۵۸ خرده فروش مواد مخدر نیز تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار