نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بخشی از بودجه فرهنگی برای فعالیت‌های قرآنی در نظر گرفته شود

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید بر اینکه دبیرخانه پیگیر تحقق بودجه شورای فرهنگ عمومی و سند فرهنگی استان باشد، گفت: مقداری از این بودجه باید در اختیار سند قرآنی و فعالیت‌های قرآنی قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 11March 2023

بخشی از بودجه فرهنگی برای فعالیت‌های قرآنی در نظر گرفته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی همدان، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان ضروری است که اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی، اوقاف و تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دبیرخانه پیگیر تحقق بودجه شورای فرهنگ عمومی و سند فرهنگی استان باشد، افزود: مقداری از این بودجه باید در اختیار سند قرآنی و فعالیت‌های قرآنی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه مسایل و شرایط مربوط به مسافران باید در ستاد سفر بررسی شود، تصریح کرد: توجه به مسایل هنجارها به لحاظ همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز ضروری است.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، گفت: در چهارشنبه آخر سال، از خانواده‌ها می‌خواهیم ضمن همکاری با نیروی انتظامی، از فرزندان خود مراقبت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه به اهمیت طب سنتی پرداخت و تصریح کرد: از ظرفیت‌های موجود در همدان در عرصه طب سنتی باید به نحو احسن استفاده کرد.

این مسئول متذکر شد: بخشی از بیمارستان‌های همدان با محوریت طب سنتی، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند پذیرای بیماران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار