امام جمعه نصرآباد در جمع جانبازان تربت جام:

جانبازان‌ چراغ هدایت جامعه هستند

حجت‌الاسلام «صابری» گفت: جانبازان امروز به عنوان چراغ‌های هدایت و ایثارگری در جامعه هستند چراکه آن‌ها با تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس همیشه در حال شهادت هستند و لذا باید مورد احترام و تکریم قرار گیرند.
کد خبر: ۵۷۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 27February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، حجت‌الاسلام «محمد صابری» در گردهمایی جانبازان دفاع مقدس که در هیئت رزمندگان اسلام تربت جام برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان امروز به عنوان چراغ‌های هدایت و ایثارگری در جامعه هستند چراکه آن‌ها با تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس همیشه در حال شهادت هستند و لذا باید مورد احترام و تکریم قرار گیرند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس‌ جوانان و نوجوانان برای دفاع از اسلام و انقلاب در سنین‌ مختلف با شور و حالی خاص به جبهه‌ها شتافتند و امروز دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن جهاد و مقاومت است.

امام جمعه نصرآباد ادامه داد: با بی‌تدبیری و بدعمل کردن برخی موجب شد دشمن در حوزه مدیریت جوانان و نوجوانان با استفاده از فضای رسانه‌ای موفق عمل کند و لذا باید با تلاش این خلا بر طرف شود.

صابری در ادامه با قدردانی از زحمات همسران جانبازان‌ تصریح کرد: همسران جانبازان به حق زینب‌گونه در کنار جانبازان ایستاده‌اند و با استقامت، همیاری و حمایت از جانبازان به نحو مطلوب از آنان پرستاری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار