۴۴ سال افتخار/

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در زنجان اعلام شد

همزمان با راهپیمایی با شکوه مردم محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در زنجان اعلام شد.
کد خبر: ۵۷۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ - 09February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «سید حبیب موسوی» امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمائی روز ۲۲ بهمن، تردد و توقف همه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم در مسیر‌های اعلامی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: در این روز تردد و توقف همه خودرو‌ها از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و تقاطع زینبیه به انقلاب ممنوع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه خودرو‌های پارک شده در این مسیر‌ها به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد از مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا کرد که از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند.

موسوی با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی تا ۵۰ متری مسدود خواهند شد، گفت: علاوه بر خودرو تردد موتورسیکلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز در میسر‌های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

گفتنی است، علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در روز ۲۲ بهمن در استان زنجان به اجرا در خواهد آمد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم، امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت.

از مردم انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری گسترده داشته و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها