فرمانده سپاه کرمانشاه:

همه مسئولان برای رفع مشکلات محلات حاشیه‌نشین به میدان بیایند

سرهنگ «انوری» گفت: از همه دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، مدیران و مسئولان می‌خواهیم برای رفع این مشکلات و چاره‌اندیشی اساسی برای آنها وارد میدان شوند.
کد خبر: ۵۶۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ - 07January 2023

همه مسئولان برای رفع مشکلات محلات حاشیه نشین به میدان بیایندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «امیرحمزه خزایی» رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه امروز در افتتاح و بهره‌برداری از ۷۰ پروژه مختلف در مناطق محروم استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل آبرسانی، احداث و تکمیل منازل مسکونی و مرمت راه‌های روستایی است.

سرهنگ از خزایی اعزام گروه‌های جهادی و ماشین آلات سبک و سنگین مهندسی به مناطق محروم استان خبر داد و افزود: امروز در اولین برنامه، گروه های جهادی به همراه ماشین آلات را به محله مُلاحسینی کرمانشاه اعزام می کنیم تا رودخانه این محله را لایروبی کنند و این برنامه ها در دهه مقاومت و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز میز خدمت جهادی سازمان بسیج ادارات با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی برگزار می شود، گفت: امروز همچنین پروژه های آبرسانی به چهار روستای هفت آشیان، گلانی، چشمه سیاه و رازیانی در کوزران و هفت واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای میرعزیزی هم افتتاح و به بهره برداری می رسد.

همه مسئولان برای رفع مشکلات محلات حاشیه نشین به میدان بیایند

سرهنگ «ابوذر انوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه هم در محله ملاحسینی جعفرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم این محله از بوی تعفن این رودخانه بسیار اذیت می شدند که امروز با همت گروه های جهادی در قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، این رودخانه لایروبی می‌شود.

سرهنگ  انوری با اشاره به اینکه این اقدامات بسیار خوب اما کوتاه مدت است، گفت: ما بسیاری از محلات حاشیه نشین کرمانشاه را فراموش کردیم و قرارگاه محرومیت زدایی استان ظرفیت بسیار خوبی برای حل معضلات این محلات است لذا از همه دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، مدیران و مسئولان می‌خواهیم برای رفع این مشکلات و جاره اندیشی اساسی برای آنها وارد میدان شوند.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸۰۰ گروه جهادی ثبت شده در بخش های مختلف فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار