فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

فریب برخی جوانان در فضای مجازی توسط دشمن/ اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی شده بود

سردار «ملک شاهکوهی» گفت: دشمن تمام توانش را در فریب دادن برخی از جوانان ما به کار گرفت و تا حدودی موفق شده است.
کد خبر: ۵۶۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ - 22December 2022

دشمن در فضای مجازی ابر قدرت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک‌شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان امروز اول دی در جمع فرماندهان و ارکان بسیج سپاه شهرستان گرگان، پیروزی قطعی را برای جبهه حق برابر جبهه باطل دانست و اظهار داشت: دو جبهه در مقابل هم می‌جنگند، جبهه اول که جبهه فضای مجازی در اختیار دشمن است، چه بخواهیم چه نخواهیم باید قبول کنیم دشمن در فضای مجازی ابر قدرت است، تمام توانش را بکار گرفته و در فریب دادن برخی از جوانان ما موفق هم شده است؛ دومین جبهه، فضای حقیقی است ک در اختیار جوانان ماست، ما در جبهه حق و آنها در جبهه باطل.

سردار «ملک‌شاهکوهی» گفت: شما در حال جهاد هستید، آن خانمی که چادر بر سر می‌کند و در خیابان عبور می‌کند درحال جهاد است، زیرا ترویج دین و مذهب می‌کند و این یعنی جهاد فی سبیل الله.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: این اغتشاشات برنامه ریزی شده بود و دشمن خیلی بابت این اغتشاشات هزینه کرده بود و میخواست با تضعیف امنیت ملی و حکومت جمهوری اسلامی به اهداف شوم خود برسد، که با نظر خاصه خداوند متعال و امام عصر (عج) کشور ما از این بحران عبور کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کاملا شبیه به دوران جنگ تحمیلی است که خیلی از جوانان سلاح به دست گرفته و جنگیدند و خیلی هم نجنگیدند، منتها در حال حاضر شرایط خیلی سخت تر شده است، آن زمان دشمن قابل شناسایی بود، دشمن در مقابل ما بود، اما الان در جنگ رسانه و فرهنگی دوست و دشمن قابل شناسایی نیستند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: ان شاءالله در این برهه زمانی در تاریخ انقلاب اسلامی، مطمعناً پیروزی از آن ماست، زیرا پیروزی از آن جبهه حق است، خدا با ماست و ما خدا را داریم و مطمعناً پیروزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار