وصیتنامه شهید «مداح‌زاده»:

مبادا دشمنان به سنگر جهاد علیه جهل و نادانی نفوذ کنند

شهید «محمدصادق مداح‌زاده» در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: ای دانش‌آموزان عزیز مبادا دشمنان شما در جبهه جهاد علیه جهل و نادانی نفوذ کرده و به مملکت آسیب وارد کند.
کد خبر: ۵۶۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷ - 23December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از شهدایی است که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

آنان که جان برکف برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. 

شهید مداح زاده چهاردهم مهر ۱۳۴۵، در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش علی اکبر، بافنده بود و مادرش رباب نام داشت. دانش آموز چهارم متوسطه در رشته تجربی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هجدهم فروردین ۱۳۶۶، با سمت بی‌سیم‌چی در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پاها، شهید شد. مزار او گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش واقع است.

وصیت نامه شهید

اکنون آن زمانی که من از خیلی وقت پیش انتظارش را می‌کشیدم خیلی نزدیک شده است و زمانه آن حتی از تعداد انگشتان یک دست هم کمتراست. امیدوارم که خداوند توفیق عنایت فرمایدآنچنان که رضای او هست انجام وظیفه کنم و در این راه اگر به فیض شهادت رسیدم زهی سعادت، چون شهادت سعادت است و شهید سعید چه نعمتی بالاتر از اینکه انسان معبود خود را ملاقات کند و نزد خداوند متعال روزی میخورد.

ای شهدای عزیز بدانید که ما همان راهی که شما رفته‌اید انتخاب نموده‌ایم و در این راه پذیرای همه گونه مشکلی هستیم بدانید که ما آنچه در توان داشتیم در راه رسیدن به اهداف مقدسه اسلام بکار گرفتیم و ما حجت را از گردن خود برداشته‌ایم و تصمیم‌گیری با آیندگان است و ما در انتظاریم ببینیم آن‌ها چه می‌کنند.

ای پدر و مادر و برادر عزیزم بدانید که اکنون هم من و هم شما مورد امتحان قرارگرفته‌ایم من درمیدان نبرد دشمن خارجی شما در نبرد با دشمنان داخلی، امیدوارم که درنبودن من شما احساس هیچگونه کمبودی نکنید و تنها کاری را که انجام میدهید این است که صبر و استقامت را پیشه خود سازید.

همانطور که با کمک‌های خود جبهه را یاری نموده‌اید کماکان این راه را ادامه دهید که تمام رزمندگان امیدشان باشماست دعا و استغفار را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه بیاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید؛ و درپایان از امت شهیدپرور میخواهم همیشه گوش بفرمان امام خویش باشند امام را تنها نگذارند و بگوئید‌ ای امام بزرگ ما اهل کوفه نیستیم.‌

و اینک روی سخنم با شما آینده‌سازان مملکت است،‌ ای دانش‌آموزان عزیز هر چه شما کردید سنگر جهاد علیه جهل و نادانی مبادا دشمنان شما نفوذ کرده و از طریق فرهنگی به مملکت آسیب وارد سازند که اگر خدای ناکرده این مسئله پیش بیاید شما مسئولید و آنوقت است که در پیشگاه حضرت باری تعالی باید جواب دهید پس خودتان می‌دانید و سنگر و قاضی شما هم خدای عادل است.‌

ای عزیزان بدانید هرقلمی که شما بر روی کاغذ می‌برید اگر در راه خدا باشد ارزش آن از خون شهید بیشتر است، چون حضرت رسول (ص) می‌فرماید لعلما افضل من دماء الشهدا. یا اذیتی در مدرسه دیده‌اند به بزرگی خود مرا عفو کنند و درآخر برای سلامتی امام امت و پیروزی رزمندگان اسلام دست به دعا برمی‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها