نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبیین خدمات بسیج به دانش آموزان و خانواده‌ها ضروری است

«محمدی لائینی» گفت: تبیین خدمات بسیج دانش آموزی به دانش آموزان و خانواده‌ها ضروری است.
کد خبر: ۵۵۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ - 19November 2022

تبیین خدمات بسیج دانش آموزی به دانش آموزان و خانواده‌ها ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با اعضای بسیج دانش آموزی شهرستان قائمشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: باید خدمات بسیج را در سطح دانش آموزی به دانش آموزان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش نیاز به نظارت جدی است بر لزوم استفاده از مدیران و دبیران جریان انقلاب تأکید کرد و افزود: خانواده‌ها نیازمند تبیین هستند و باید در این زمینه کار درست صورت بگیرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه مردم با نظام و انقلاب عناد ندارند و باید شبهاتی که دیگران ایجاد می‌کنند را برایشان حل کنیم، گفت: اغتشاشگران فریب خوردگان دشمنان هستند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه جهاد تبیین هم برای خانواده‌ها و هم برای دانش آموزان انجام شود، ادامه داد: انسان نیازمند به فرهنگ دینی است و حوزه پرورشی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و از افراد دوره دیده و با تجربه استفاده شود.

محمدی لائینی اضافه کرد: از معلمین و مدیران انقلابی در مدارس استفاده شود و نظارت در این حوزه لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش باید دغدغه مسائل دینی و فرهنگی دانش آموزان را داشته باشد و با جهاد تبیین به دنبال تحول در خانواده‌های ناهماهنگ و ناخوانا باشد.

محمدی لائینی با تأکید بر انجام کار‌های نمایشی، اجتماعی و شعاعی در هفته بسیج اذعان داشت: کار فرهنگی هم باید انجام بشود و نظارت شایسته بر مدیران و معلمان لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار