جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نماد جهاد تبیین است

سردار «قربان‌زاده» گفت: بیان حقایق، رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان که اقتدار را برای نظام مقدس اسلامی به ارمغان آوردند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چراکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تحول انقلابی و یک جهاد در برابر ابهام‌آفرینی و پرده‌افکنی دشمنان و معاندان است.
کد خبر: ۵۵۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 17November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آئین تجلیل از حافظان نظم و امنیت و همچنین خانواده شهدای فراجا اظهار داشت: بیان حقایق، رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان که اقتدار، نظم و امنیت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چراکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تحول انقلابی و یک جهاد در برابر ابهام‌آفرینی و پرده‌افکنی دشمنان و معاندان نظام اسلامی است.

وی افزود: دشمنان با ابزار تحریف و عملیات روانی در جنگ ترکیبی سعی می‌کنند حقایق و واقعیت‌های نظام اسلامی را پشت پرده‌های دروغ و فریب پنهان کنند تا به خیالی واهی خود بر پیکره انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: جهاد به معنای بذل جان و مال در جنگ با دشمن اسلام در راه خداست. بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید برای روشنگری و تببین دستاوردهای انقلاب تا پای جان جنگید و کوتاهی در آن جایز نیست، بر همین اساس لازم است برای انجام این مهم راهکار دقیق و منسجمی طراحی و اجرا شود.

قربان‌زاده در ادامه با اشاره به بخشی از تلاش و مجاهدت کارکنان انتظامی استان خراسان رضوی در دوران مقابله با کرونا و همچنین مدیریت و درایت مدبرانه اغتشاشات و حوادث اخیر از کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار