مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

ترویج روحیه خودباوری در گرو تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امیر «عباسی» گفت: برای ترویج و نهادینه ساختن روحیه خودباوری در میان مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان، لازم است تا دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی که در طول چهار دهه گذشته به دست آمده، به خوبی مورد تبیین قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۵۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ - 16November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در نشست جهاد تبیین کارکنان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه اظهار داشت: خودباوری یکی از مولفه‌های موفقیت و پیروزی هر ملت است و برای ترویج و نهادینه ساختن این روحیه در میان مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان، لازم است تا دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی که در طول چهار دهه گذشته به دست آمده، به خوبی مورد تبیین قرار بگیرد.

وی با مروری بر پیشرفت‌ها و تحولات صورت‌گرفته در عرصه دفاعی گفت: از جمله حوزه‌هایی که در نتیجه تلاش‌های متخصصین داخلی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم، حوزه نیروی دریایی است؛ پیش از انقلاب اسلامی جزئی‌ترین تعمیرات مستقیما توسط بیگانگان انجام می‌شد اما امروز با خودباوری و تلاش مداوم، به تولید تجهیزات کاملا راهبردی همچون زیردریایی و ناوشکن دست یافته‌ایم.

امیر «عباسی» در بخش دیگر سخنان خود به ضرورت تبیین و پاسخگویی به سوالات نسل جدید تاکید کرد و یادآور شد: یکی از مواردی که به خوبی برای جوانان تشریح نشده و درنتیجه شبهاتی پدید آورده است، دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است.

وی همچنین به تلاش رسانه‌های معاند برای تطهیر خاندان پهلوی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از سران عالی‌رتبه رژیم پهلوی از جمله «اسدالله علم» در خاطراتشان صراحتا به فساد و بی‌کفایتی شاه و خانواده سلطنتی اذعان کرده‌اند که این موارد باید برای جوانان بازخوانی شود تا چهره واقعی این رژیم را از زبان سران آن بشناسند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز دشمنان با تمام امکانات خود به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و تخریب ارزش‌ها و باورهای ما هستند و مقابله با این توطئه، نیازمند اقدامی جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار