دیدار فرماندهان ناوگروه «نداجا» با سفیر ایران در اندونزی

فرماندهان و کارکنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش با حضور در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا با سفیر کشورمان در اندونزی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 15November 2022

دیدار فرماندهان ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش با سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، فرماندهان و کارکنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری با حضور در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در بندر جاکارتا با «محمد خوش‌هیکل آزاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

خوش‌هیکل آزاد در دیدار فرماندهان و کارکنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش، حضور ناوشکن تمام‌ایرانی دنا و ناوبندر مکران در بندر جاکارتا را مایه افتخار و غرور دانست و اظهار داشت: روابط دوستانه در حوزه نظامی، موجب تعمیق روابط جمهوری اسلامی ایران و کشور اندونزی می‌شود و همواره موجب افزایش مهر و محبت میان مردم اندونزی و هموطنانمان است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اشاره به حضور چندین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‍های اندونزی و پهلوگیری در بندر جاکارتا در سال‌های گذشته، افزود: انجام ماموریت‌های بین‌المللی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام‌آور صلح و دوستی بیش از پیش برای ملت‌هاست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار