پانزدهمین جشنواره جوان سرباز نیروی هوایی ارتش برگزار شد

پانزدهمین جشنواره جوان سرباز نیروی هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از مسئولان و فرماندهان این نیرو در هتل نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 14November 2022

پانزدهمین جشنواره جوان سرباز نیروی هوایی ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، پانزدهمین جشنواره جوان سرباز با حضور امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولان و فرماندهان این نیرو در هتل نهاجا برگزار شد.

امیر طالب‌زاده در این مراسم با اشاره به ازخودگذشتگی و جانفشانی سربازان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس و جانانه آحاد مردم غیور ایران اسلامی از این مرز و بوم، بخشی از هویت ملی ما محسوب می‌شود که این هویت باید تبیین شود تا جوانان اهمیت وجودی این دوران را در اقتدار و امنیت امروز به خوبی بشناسند.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا اضافه کرد: امروز وظیفه ماست که به دقت این خاطرات را بشنویم و نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم تا نسلی از جنس رزمندگان فداکار و انقلابی هشت سال دفاع مقدس تربیت شوند.

در ادامه، امیر سرتیپ دوم خلبان «حافظ زارع» فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت دوران سربازی گفت: بدون شک مهم‌ترین دوران زندگی جوانان پس از دانشگاه، خدمت مقدس سربازی است که از هر حیث از اهمیت والایی برخوردار است؛ چرا که در این دوران بسیاری از شاخصه‌های اصلی انسان بازآفرینی و شکل می‌گیرد.

همچنین در پایان، سرهنگ بازنشسته خلبان «جوانمردی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، به بیان خاطراتی از دفاع مقدس همچون عملیات H۳، فتح خرمشهر و روز‌های آغاز جنگ تحمیلی پرداخت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار