پیام تسلیت فرمانده نهاجا درپی درگذشت امیر «سلمان»

امیر سرتیپ واحدی طی پیامی درگذشت امیر «داوود سلمان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 13November 2022

پیام تسلیت فرمانده نهاجا به مناسبت درگذشت خلبان آزاده داود سلمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی درگذشت آزاده سرافراز، امیر سرتیپ دوم خلبان «داوود سلمان» را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت خلبان غیرتمند و آزاده سرافراز امیر سرتیپ دوم خلبان داوود سلمان که قریب به ۱۰ سال از روزگار جوانی‌اش را در اسارت دشمن بعثی سپری کرد تا به آزادی معنایی عمیق و متفاوت بخشد را به خانواده معزز و صبور ایشان و همرزمان آن قهرمان فقید تسلیت عرض می‌نمایم.

حضور غیرتمندانه در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی و انجام عملیات‌های برون‌مرزی تا پیش از اسارت و سلوک علوی ایشان در بند دشمن بعثی بود از وی اسطوره‌ای از اخلاص، تقوای عملی، فروتنی و اخلاق مداری در ذهن آشنایان رقم زده که تا همیشه ماندگار خواهد بود.

اینک که آن امیر عزیز پس از تحمل رنج ناشی از بیماری رخ در نقاب خاک کشیده و روح بلندپروازش به اعلی علیین سفر کرده است با رجای واثق به این که یاد و نام این پیشکسوت غیور و خوشنام، هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت، از ساحت کبریایی خداوند کریم غفران این قهرمان فقید و تسلی خاطر بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار